4.5.17

Estimar Als Enemics (Face)

Primi Lopez Es que es imposible amar al enemigo, lo demás es más asequible. Al enemigo ni agua.Mostra la traducció

Resposta8h
Pol Ginés No es imposible: amar y perdonar son actos de la voluntad, son una decisión, no son un sentimiento, sino un consentimiento: "consiento en desear el bien para ellos, el Cielo para ellos, quiero alegrarme con su bien"... 

Así lo hemos vivido millones de cristianos (y también algunos paganos, no muchos) a lo largo de la historia.
Mostra la traducció

Resposta
1
7h


Pol Ginés Decía Jesús: "Habéis oído que se dijo: ``AMARAS A TU PROJIMO y odiarás a tu enemigo. Pero yo os digo: amad a vuestros enemigos y orad por los que os persiguen, para que seáis hijos de vuestro Padre que está en los cielos; porque El hace salir su sol sobre malos y buenos, y llover sobre justos e injustos". 

Esta es la enseñanza que está en el fondo de la cultura cristiana, la de más de 2.000 millones de cristianos, unos devotos, otros más distraídos... pero aún así en una cultura de perdón y amor, no de venganza.
Mostra la traducció

Resposta
1
7h
Blanca Alsina Té mèrit el Papa d'anar a Egipte amb tantes amenaces i assassinats als coptes

Resposta5h
Alberto Ruiz Garcia Y los ateos no pueden amar, monopolio?Mostra la traducció

Resposta5h
Andreu Mateu El papa ese es un payaso. Como todos los papas. Y los que le siguen unos borregos. Ovejitas les llaman ellos.Mostra la traducció

Resposta2hEditat
Silveri Garrell Comes Molts no creients anomenen al Papa un "pallasso", ho he vist en moltes persones que conec que tenen antipatía vers la Religió. Diuen que es un "pallasso" perque els fa riure que el Papa es passegi pel mon donant el missatge d'un fracassat a la creu que no serveix per rés. Despres potser aquestes mateixes persones no veuen com a "pallassos" als mateixos polítics que la majoria son corruptes amb la seva butxaca.
Silveri Garrell Comes Doncs, es tracta d'estimar intel·lectualment considerant els enemics que també son fills de Deu. No es tracta pas d'estimar "sentimentalment". En primer lloc mirar de treure la rancúnia que ens corrou per dins contra els enemics, altra cosa es que quan convé ens hagím de defensar amb tota mena d'armes en defensa propia. Estimar als enemics no consisteix en ser un tonto-beatu-pixapiles, evidentment, es un acte de la intel·ligència mes fonda del cristià, que ser cristià no es ser tonto.

M'agrada
Resposta20 minuts